top
logo

e-urząd

Rodzicu załatwiaj sprawy urzędowe przez Internet!

  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/01.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/02.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/03.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/04.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/05.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/06.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/07.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/08.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/09.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/10.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/11.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/12.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/13.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/14.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/15.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/16.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/17.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/18.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/19.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/20.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/21.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/22.jpg
  • modules/mod_lv_enhanced_image_slider/images/demo/23.jpg

„Matematyka jest to królowa wszystkich nauk, jej ulubieńcem jest prawda, a prostość i oczywistość jej strojem… Matematyka, która tyle zrobiła przysług towarzystwu, naukom i sztukom, stanie się jeszcze wodzem ludzkiego umysłu, we wszystkich poznawaniach.” Jan Śniadecki

"Problemem  uczenia się  i nauczania matematyki w młodszym wieku szkolnym interesuję się już od dawna. Na ten temat prowadziłam prace badawcze pod kierunkiem prof. Henryka Moroza i napisałam pracę magisterską ” Przyczyny trudności i niepowodzeń  w uczeniu się matematyki u uczniów klas III i sposoby ich przezwyciężania”.

...Od września wspomniany program będę realizowała w klasie drugiej. Nie znam jeszcze dzieci, ich  możliwości. Zakładam  jednak, że większość   uczniów  polubi   matematykę. Postaram się tego dokonać, poświęcając więcej czasu na czynnościowe uczenie  tego przedmiotu, na wstępną matematyzację  realnych sytuacji oraz gry i zabawy logiczne. Rozwiązując problemy i zadania, dziecko samodzielnie realizuje drogę od konkretnej działalności, obserwacji i analizowania jej skutków,  do symboli. Chciałabym odejść od schematycznych zajęć z zeszytem i  książką, w zamian organizując  sytuacje życiowe  wymagające liczenia i  rozwiązywania zadań, mierzenia, ważenia, przeprowadzając  zabawy  i gry logiczne."

mgr Danuta Krawczyk

1. WSTĘP I CELE INNOWACJI
2. PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU MYŚLENIA OPERACYJNEGO I ROZWIJANIE ZAINTERESOWAŃ MATEMATYCZNYCH U UCZNIÓW KLAS II-III
3. KARTA ZGŁOSZENIA INNOWACJI

Misja szkoły: Wszechstronny rozwój wrażliwych i dbajacych o zdrowie uczniów, którzy sprostają wyzwaniom dnia jutrzejszego.

BIP

Spacer po szkole


bottom

Powered by Joomla!. Valid XHTML and CSS.